Prvni dojmy z Brna - beseda

Antonin Kubac kubac na prv.czn.cz
Úterý Květen 25 22:25:04 CEST 1999

Ahoj fandove.

Pozorne sleduji polemiku v nasi konferenci, tykajici se nabidky kompenzacnich
pomucek, jejich reklamovani jednotlivymy firmamy a nakonec postrehy
samotnych lidi z Tmavomodreho festivalu.Sam jsem se chtel na Tmavomodry
festival vypravit, ale bohuzel z toho seslo. Proto jsem docela uvitalzverejnene
poznatky nekterych ucastniku.  Mam takovy pocit, ze prave zde je v
nejlepsim svetle moznost shlednout , coje v oblasti vypocetni techniky
noveho. Mnohokrat jsem  se zucastnil vystavy INVEX v Brne, kde se
 prezentuji vyrobky vypocetni techniky jednotlivych firem. Ovsem zde
muzete ziskat dukladnejsi informace o predvadenych zarizenich pouze
od jedne firmy. Na vystave se totiz predvadi  kazdy den jina firma.
Proto si myslim, ze by bylo velice dobre, kdyby nekdo do detailu zmapoval
nabidku jednotlivych firem na Tmavomodrem festivalu. Treba by to mohl
byt prave casopis Disk. Pan Priborsky uvadi, ze zde ho nejvice zaujal
novy hlas Kuku a ozvuceny Internet explorer 5 od firmy Elvos. Ptam,
se: "V cem je prinos tohoto exploreru? Jine firmy ozvuceny explorer
nemaji?"Takze vsichni doufam pochopite, jak je dulezite predlozit
dukladnejsi rozbor vystavy pro ty nezucastnene.Z jednoho mailu, jsem
se docetl, ze se pan Seifert vystavy nezucastnil, tak nevim , jak
to dopadne.
Zaverem Vas vsechny jeste jednou zdravim.
Tonda Kubac.

Odesílatel: Ladislav Csepi <lacoc na netlab.sk>