Prikazova radka Windows commandera

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Čtvrtek Květen 20 19:17:44 CEST 1999

Zdravim vsechny fandy a fanouskyne,
mozna, ze to nekteri znate, ale ja se musim priznat, ze jsem to
objevil nedavno a mile mne to prekvapilo.
jestlize mate sveho Windows commandera nastaveneho tak, aby pri
stisku pismene skocil na adresar ci soubor zacinajici od
stisknuteho pismene, zmizela Vam prikazova radka. Da se vsak vyvolat.
Ma to dve vyhody. Nemusite lezt do okna spustit a prikaz se samozrejme

vztahuje k adresari, v kterem jste prikazovy radek vyvolali. Take pak
mate k dispozici prikazy, ktere jste jiz drive pouzili. Muzete je
tedy editovat ci psat nove. No a jak tento radek vyvolame?
Stisknete ctrl+sipka dolu. Pak se sipkou nahoru a dolu pohybujete po
seznamu drive uzitych prikazu. Take muzete samozrejme zacit psat
novy pirkaz. Tento prikazovy radek opustite klavesou esc.
Kdo to znate, omlouvam se Vam, ale presto doufam, ze to byla pro
nekoho novinka.

S pozdravem Zdenek!

Zdenek Bajtl
Metodicke centrum informatiky