Problemy s modemem Wellink

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Čtvrtek Květen 20 13:38:42 CEST 1999

Zdravim,
Zmineny modem neznam, ale at prikazy by mely platit skoro na
vsechny standartni modemy a nemely by tedy nastat zadne problemy ani
v tomto pripade, jestlize tedy zmineny modem nevybocuje s rady.
Jestli tomu ale tak je, napiste, v cem to hapruje. Chatscr mohu
poslat, ale ten poslu na soukoromou adresu.
Zdenek!

Zdenek Bajtl
Metodicke centrum informatiky
SONS - Praha