DODATEK: Novy grafikon CD

Marek Salaba Salaba na tereza.fjfi.cvut.cz
Úterý Květen 18 16:11:03 CEST 1999

  Vazeny pane LACKOVSKy a FANDove,
odpovidam na dotaz pana LACKOVSKeho, ktery mi zaslal na moji
soukromou adresu, ale ja svou snad spravnou odpovedi doplnim svuj
predesli mail na toto tema, takze ho posilam Vam vsem.

> Vazeny Pane Salabo,
> byl byste tak hodny a vysvetlil mi v cem je u jednotlivych verzi
> jizdnich radu rozdil?
> Ja jsem dosud kupoval jizdni rad DOSverzi (200 Kc) obsahujici
> vlakove spoje v Cechach, na Slovensku a pravdepodobne vybrane
> spoje ostatnich evropskych zemi. Zajimalo by me v cem je rozdil
> u verzi: vnitrostatni, vnitrostatni sitova, kompletni, kompletni
> sitova, univerzalni.

Rozdili mezi verzemi jsou nasledujici :

  - Verze "vnitrostatni" obsahuje pouze zeleznicni spoje na uzemi CR.

  - Verze "kompletni" je rozsirena o vybrane zeleznicni spoje mimo CR,
    tudis po EVROPE. Je to verze, kterou znate s predeslich grafikonu.

  - Verze "univerzal" je vlastne verze kompletni akorat rozsirena
    u vybranych zeleznicnich spoju o navazujici autobusove spoje.

  - Pro tyto vsechny verze existuje vzdy take varianta sitova, kterou
    lze spoustet na siti a to tak, ze na servru je nainstalovana
    jedna kopie IDOSu a tu pak muze spustit vic uzivatelu najednou.
    S nesitovou verzi by toto neslo, jak z duvodu specialni ochrany
    tohoto produktu a tak z duvodu sdileni dat. Dale sit.verze resi
    problem licence pro vic uzivatelu nez jeden, proto je asi tak
    draha :-).

S pozdravem Vsem se louci MAREK SALABA