WWW stranky terezy

Úterý Květen 18 00:41:48 CEST 1999

Ahojte kolegove,

navazuji na Tomasuv mail a mam tento kacirsky navrh:

coz takhle na strankach, urcenych primarne pro zrakove postizene,
ponechat barvy pisma a pozadi nenastavene. V tomto pripade Navigator
i Explorer AUTOMATICKY pouziji vase "vychozi" barvy, ktere mate
vyzkousene a ktere vam (zrejme:-) vyhovuji. Je to mozna mene
elegantni nez kaskadove styly, ale velmi jednoduche a ucinne... :-)

S pozdravem

Michal Jungmann