WWW stranky terezy

Tomas Valusek tvalusek na vs.inext.cz
Pondělí Květen 17 19:51:59 CEST 1999

Ahoj,

>    Zdenek napsal, ze si mysli, ze tmave pismo na svetlem pozadi je
> pro slabozrake lepsi. Ja muzu rict, ze mi vice vyhovuje tmave pozadi,
> protoze tolik nezari a nenamaha oci. To je ale muj subjektivni nazor.
> Mozna by bylo zajimave (i pro tvurce stranek pro zrakove
> postizene), kdyby i ostatni slabozraci uzivatele napsali, co je pro
> ne prijemnejsi.

Myslim, ze by mely existovat obe alternativy, a to predevsim prostrednictvim
kaskadovych stylu - pak by byl jeden html kod a barvy by byly urceny prave
kaskadovym stylem. Navic GUI prohlizece (pokud je mi znamo) dovoluji
predefinovat barvu popredi a pozadi dle vkusu uzivatele - vim, ze to umi jak
Nechtskape, tak Mrkvosoft.

Tomas Valusek