WWW stranky terezy

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Neděle Květen 16 04:14:46 CEST 1999

Zdravim! Jsem rad, ze se Vam podarilo sprovoznit vase stranky. Mel
bych jen dve kratke pripominky. Neberte to jako kritiku, ale spis
poradu, jak to udelat nejlepe. Kamarad mi rikal, ze vase stranky
jsou delany tak, ze je pismo svetle na tmavem podklade. Ja jako
nevidomi to nemohu posoudit, ale slysel jsem, ze procentuelne je
lepsi, kdyz je to naopak. Vic zrakove postizenych si pry poradi s
tmavym textem na svetlem podkladu. Potom by jste mohli dodelat
alternativni popisek k pocitadlu. Jinak mne stranky pripadaji dobre.
Je ale pravda, ze jsem jeste nemel moc casu si je poradne
prohlednout. Pisi zatim prvni dojem.
S pozdravem Zdenek!
S pozdravem Zdenek!