Pohadka.

Miroslav Lacina Lacina na braillnet.cz
Pátek Květen 14 00:58:53 CEST 1999

Ahoj Fandove.

	Jsem opet v provozu po tezkych peripetiich.

	Kdyz mne dopravili domu pocitac s ELVOSU, tak pri zapojovani jsem si prehodil COM1 s COM2. Lidsky receno jsem prehodil mysaka s modemem. Po delsich tezkostechjsem konecne tu pohadku pochopil.

	Mys jsem pustil do modemu a ona tam provedla sve, to co mysi delaji kdyz se dostanou do spajzu nebo do perin. Ta moje pocitacova mne sezrala programove vybaveni modemu.

	Chtelo by to vymislet pasticku na PC. mys.

	Dnes uz s toho mam srandu, mnel jsem s toho dost tezkou hlavu a premejslel moc vazne o nasineckem uslovi pocitac nastehovat pod postel.

.	Doufam ze se moje zkusenost hodi takovym zacatecnikum jako jsem ja.

	Ahoj Mira.