Graficka karta pro MAGic

Čtvrtek Květen 13 01:25:22 CEST 1999

Honzo,

momentalne pouzivame pro MAGic karty Matrox G100 (Productiva) nebo
G200 (Millenium) - oboji v AGP. PCI verze (pokud existuje:-) by snad
take mohla fungovat (bez zaruky, netestovano:-).

Bez problemu vetsinou funguji karty s cipem S3 ViRGE (PCI i AGP), ze
starsich potom s cipy S3 Trio 64V+ ci V2, resp. s S3 cipy obecne.

Problemy tez vetsinou nebyvaji s kartami s cipy Trident, za vsechny
modely se ale zarucit nemohu - nutno vyzkouset. Moc jsem je ale
posledni dobou nevidel...

S pozdravem

Michal Jungmann