Jak bootovat z ruznych oblasti disku?

Jan Snyrych Snyrych na km1.fjfi.cvut.cz
Středa Květen 12 15:12:53 CEST 1999

Ahoj Tomasi a ostatni!

   Myslim, ze velmi kvalitni boot-manager je program System
Commander. Pri instalaci rozpozna vsechny operacni systemy, ktere
jsou na disku pritomny. Pri bootovani zobrazuje menu, ze ktereho si
vyberes system, do ktereho chces zrovna nabootovat. Kdyz na disk
priinstalujes novy system, je automaticky detekovan a muze byt do
startovaciho menu pridan. System Commander podporuje vsechny Tebou
uvedene systemy, dale jeste Windows NT a mozna nektere dalsi.
   Jestli ho chces vyzkouset, napis mi na soukromou adresu.

Honza Snyrych