Dotaz na ukonceni FTP

Hlavinka Josef hlavinka na brailcom.cz
Úterý Květen 11 12:15:31 CEST 1999

Kolegovi Priborskemu jsem uz volal, ale uspech se zatim zrejme nedostavil.
Rad bych tedy popsal, jak WinCommander funguje mne. Uz take proto,
protoze nevim, jestli je to normalni nebo jestli take ja nemam v nastaveni
nejakou chybu.

Kdyz si v FTP Commanderu vyberu pripojeni a odentruju, musim dost
dlouho cekat na plne nabehnuti. Mezitim se zacne objevovat zakladni
adresar, ale ja musim pockat na zvukove znameni. Po jeho zazneni ovsem
jeste nejsem ve volanem serveru. Mam totiz na monitoru takovou listu
se dvema tlacitky, "odpojit a detaily". Abych se dostal do vlastniho
pripojeni, musim stisknout (pravy) alt + tabulator. Pak se teprve
ocitam opravdu v adresari volaneho serveru.
Pri stahovani souboru si uz ted spravidla take oteviram vic oken,
napr. I-Mail a vezmu si (za jedny penize) postu, nebo serizeni hodin
podle casovych serveru internetu, nekdy i Explorer.
Spojeni koncim obvykle opet v Commanderu tak, ze opet stisknu alt
+ tab. a dostanu se znovu na listu s tlacitky. Tabem pak najedu na
"odpojit", stisknu enter a je hotovo. Jsem pritom v Commanderu, jen
modem se odpoji.
Kdybych jen uzavrel Commander, dostal bych se na plochu, ale tam by
me stejne ocekavala lista s tlacitky. Pokud bych se neodpojil, nemohl
bych s masinou nijak pracovat. Mozna ze tato lista souvisi s telefonickym
pripojenim, jeho zastupce mam (i na horkou klavesu) ulozeny v programech.

U Honzy je mozna taky ten problem, ze ma externi modem, ktery zrejme
dost spatne reaguje na windowsovsky prikaz k ukonceni prace. Ma s
tim problemy ve vice programech. Ja mam kartu a Wintalkera. Toto
"nastaveni"
ovsem nepochazi od Rosasoftu, tak se to chova od zacatku, zadne upravy
na tom nikdo nedelal.
Zajimalo by me docela, jestli se jinym windowsnikum chova Commander
a jeho pripojeni a odpojovani zpusobem, ktery jsem zde popsal.
	Vsechny fanousky zdravi Pepa.

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz

Uzivatele vsech postovnich programu mi mohou psat s plnou diakritikou.
Je vsak nutne ve vasem programu zapnout funkci MIME a
kodovou stranku nastavit na ISO 8859-2.