Uz zase DIA pod Windows...

Úterý Květen 11 01:06:39 CEST 1999

Vazeni a mili,

pokusil jsem se zjednodusit postup prevodu pomoci zastupcu ve slozce
Odeslat, ktery genialne navrhl Michal Jelinek a k dokonalosti dovedl
Pepa Hlavinka. Vysledkem je program WINLNK, ktery potrebne zastupy
zastupcu a BATCh souboru vytvori za vas.

Ovladani programu je trivialni: napriklad prikazem "WINLNK K L W"
(slovy: WINLNK mezera ka el dvojve) vytvorim zastupce pro prevod
do Kamenickych, Latin2 a Windows a naopak prikazem "WINLNK /D"
(slovy: WINLNK mezera lomeno de) tyto zastupce zase zrusim.

Pokud mate nekdo o program zajem, napiste mi prosim na soukromou
adresu, jsem liny ho na tech par dni (nez bude vsem k dispozici
v ramci "kompletniho vydani" programu DIA) davat na BBSku samostatne.

S pozdravem

Michal Jungmann