Dotaz na ukonceni FTP

Ladislav Kubeček Kubecek na braillnet.cz
Středa Květen 5 06:04:13 CEST 1999

Ahoj Fandove!
rovnez pouzivam windowscomander pro stahovani z ftp a dlouho jsem
nemohl pryjit nato, proc se to samo neodpoji.
Zatim mohu doporucit jen jedno:
1. Postahovani z ftp braillnet, si dat odpojit ftp.
2. Ukoncit program windows comander a otevryt si telefonicke prypojeni
site, kde si najdete jmeno sveho pripojeni.
3. Otevrete si jmeno sveho pripojeni a date si odpojit.

Zatim mne nic lepsiho nenapadlo.
  Mozna by stalo zauvahu si zvolit pro otvirani telefonickeho prypojeni
nastavit si ve windows pro tento soubor skratku, myslim tim klavesovou
skratku.
Zde je jednoduchy popis:
1.  Spustit si startovaci nabidku a vni si najit nastaveni.
2. V nabidce nastaveni si najit hlavni panel a to od entrovat.
3.  Najet si tavbem na obecne a dat sipku do prava, zobrazi se programy.
4. Tabem najet na upresnit od entrovat a najet si tabem na klavesovou
skratku.
5. Zvolite si klavesovou skratku, ato tim, ze si prislusnou skratku
stisknet. (controll+alt+pismeno.´)
6. Pote dojet tabem na OK a ukoncit hlavni panel.

Mnelo by to fungovat, ale prosim skusenejsi fanousky, aby mne prypadne
opravili.
Hodne zdaru a stesti preje
   Lada.