RERe: konverze pod windows -drobna zlepseni

Ladislav Csepi lacoc na netlab.sk
Čtvrtek Květen 6 19:35:22 CEST 1999

Zdravim fanusikov a aj pana Jelinka!
Mohol by som vas poprosit aby ste mi poslal mail, ktory ste volakedy
poslal do Fandy a navrhoval v nom riesenie konverzie pod Win95 s programom
Dia? Uz davnejsie som sa obratil do fandy s prosbou o popis toho co
a ako nastavit aby clovek mohol vami odporucanu vihodu vyuzivat, no
nedostal som odpoved. Pravdou vsak je, ze moje neznalosti s oblasti
pocitacov su znacne a tak som poprosil o popis "pre blbca" a to mohlo
mnohych odradit.
A snad este jedna prosba avsak iba tym, co su k internetu pripojeny
pevnou linkou. Mohol by mi niekto z vas zaslat ten programcek Dia,
co si ho vsetci tak pochvalujete na adresu:
csepi na cezap.ii.fmph.uniba.sk
Nateraz som dost zaneprazdneny a na stahovanie z internetu mi nezostava
cas. Na sieti Cezap mam pripojenie cez pevnu linku, takze sa nemusime
obavat katastrofi ako pri zaplave Aladinov, presnejsie, ziadna zaplava
mi tu nemoze uskodit.
Vopred diky.
s pozdravom
Laco

Ps: Kedze si nepamatam, ani priblizne kedy vo Fande prispevok o ktory
ziadam vysiel, nemozem si z terezi o neho poziadat z hystorickych
prispevkov Fandy...