Fw: Wordperfect a vkladani znaku

Jan Priborsky priborsky na braillnet.cz
Čtvrtek Květen 6 21:53:27 CEST 1999

	Ahoj Fandove, kteri pracujete s Word-Perfectem, ale i jinymi editory,
	v priloze zasilam soubor, ve kterem najdete cisla ASCII znaku, ktere ma
na mysli Ondra. Kdyz stisknete v editoru levy Alt a k nemu prislusne cislo
na numloku, vepise se do textu prislusny znak.
	Vord Perfect umoznuje vepsat velke mnozstvi znaku i mimo ASCII tabulku,
tak jako to umoznuje i WORD. Tabulka specialnich znaku pro WORD PeRFECT se
nachazi v souboru CHARACTR.DOC v adresari WP51. Pro zajimavost tato
tabulka obsahuje i vsechny esperantske znaky. Jeste podotykam, ze je mozno
si pro kazde pismeno z teto tabulky vytvorit makro, takze  neni nutno si
pamatovat cisla ASCII znaku ani znaku ze specialni tabulky.
	Soubor ZNAKYASCII.TXT je v kodu Windows-1250.

   S mnoha pozdravy

priborsky na braillnet.cz