Wordperfect a vkladani znaku

Josef Drabek drabek na chr.czn.cz
Čtvrtek Květen 6 19:02:02 CEST 1999

Zdravim,
proc na to tak slozite. Prehlasovane u, o ci a se napise takto:
Stiskneme pravy alt plus klavesu v horni rade s kterou se v ceske
klavesnici pise hacek ci s shiftem carka. Pak stiskneme pozadovane
pismeno, u ktereho chceme mit prehlasku a je to. Vyjimkou je velke
U s krouzkem. To napiseme obdobne, ale k pravemu altu stiskneme klavesu
rovno a dale velke u a je to. Pravy alt tez slouzi k psani znaku z
anglicke klavesnice napr. zavinac alt plus e s hackem.

Doufam, ze nemam nejake nestandartni nastaveni, tak to vyzkousejte.

Zdravi Pepa D.