Braillske fonty - vice informaci?

Středa Květen 5 01:22:55 CEST 1999

Tomasi,

osobne bych se zeptal toho, u koho to chcete tisknout. Nejake obecne
reseni u nas podle mne neexistuje a kazdy si to dela po svem.

Na BBSce (ftp://ftp.braillnet.cz/sova/braill.zip) je k dispozici
program, ktery do textu vklada prefixy podle zvyklosti Macanky, ruzne
se daji sehnat "oficialni" 6ti a 8mi bodove tabulky, ale nevim, zda
je to, co Vas zajima.

S pozdravem

Michal Jungmann