Jak zjistit rezidentni program

Petr Rehak RehakP na tereza.fjfi.cvut.cz
Pondělí Květen 3 13:39:40 CEST 1999

Vazeni Fandove,

hned jsem prisel na jednu vec, ale zrovna si nemyslim, ze je to
reseni. Takze co ja vim, tak:
1. parametrem /C za prikazem MEM se lze dozvedet o vsech programech,
ktere jsou v pameti.
2. Prikazem "MEM /M <modul>", kde <modul> muze byt treba HIMEM, lze
zjistit, zda je konkretni modul v pameti.

Vsechny tyto veci maji ale jednu nevyhodu, pouze o tom pisou na
obrazovku. Tesne po volani MEMa jsem zkousel testovat ERRORLEVEL, ale
jak se zda, tak MEM nic nevraci (radsi to ale otestujte sami).

Nyni mne vsak napada jedna vec - existuje nekolik programu, ktere
nedokazou sice zjistit jakykoliv driver nebo program, ale ty zname.
Dokazou otestovat i mnoho veci jinych, treba zda je pritomna XMS,
kolik volna na disku atd. Budete-li mit zajem, asi dva tyto programy
mam nyni s sebou, a pokud je tedy budete chtit otestovat, napiste si
bud primo na moji nebo i na fandovskou adresu. Ja si ale myslim, ze
tyto programy jeste nedostaly moc sanci a ze by stalo za to je
rozsirit.