Internet mail a kontrola pravopisu

Jan Pokorny pokornyj na braillnet.cz
Pondělí Květen 3 12:17:13 CEST 1999

Dobry den,

patrim mezi ty, kterym tato funkce Internet Mailu rovnez nepracuje.
Pritom vsak mam MS Office 95 (Winword) nainstalovan. V souvislosti
s poznamkou pana Jungmanna mne napada, jestli nezalezi na poradi instalace...
coz se mi zda trochu podivne... ale co kdyby... Ja jsem pri instalaci
Windows 95 nejprve "zprovoznil" I-Mail a pak instaloval Word.

Omlouvam se, pokud ma poznamka nebyla zrovna "na vysi", ale pri mem
potykani s pocitacem mi uz pripadne na mysl lecos.
S pozdravem

				J. Pokorny

P.S.: Puvodne jsem byl smireny, ze tato vec v I-Mailu proste nefunguje
a byl jsem osudu povdecen, ze mi aspon funguje odesilani zprav.