Prevod textoveho souboru do DBF

Petr Cermak cermak na braillnet.cz
Pondělí Červen 28 13:08:02 CEST 1999

> Od:             Zdenek Bajtl <bajtl na braillnet.cz>
> Komu:           "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
> Věc:            Re: Prevod textoveho souboru do DBF
> Datum odeslání: Mon, 28 Jun 1999 09:31:09
> Odpověď kam:    fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
> Pošt. program:  Pegasus Mail v3.40 (via Mercury MTS v1.44 (NDS))

Vazeni fandove,

   predem Vas vsechny zdravim, je to totiz muj prvni prispevek do
fandy. Da se tez vyuzit cteni prostrednictvim okna, ktere precte
celou stranku a pak stisknete pgdn a opakujete precteni dalsi
stranky.

Zdravi Petr Cermak

Dne 26 Jun 99 v 12:29, napsal(a) Michal Jungmann: > > > Ahoj Zdenku,