Funguje pocitac bez monitora?

Ladislav Csepi lacoc na netlab.sk
Neděle Červen 27 17:01:10 CEST 1999

Ahoj Fandovia!
S jednym kamosom uz dlhsiu dobu premyslame nad tym, ci dokaze pocitac
pracovat bez pripojeneho monitora, povedzme s Wtalkerom, kukom alebo
s braillskym riadkom?
Co si o tom myslite, da sa to? Alebo pocitac bez pripojenej obrazovky
vypise nejaku hlasku a povedzme Windows nenabehne?
Za odpoved dakuje
Laco

PS: tato otazka ma aj prakticky vyznam, lebo sa chystam si kupit stary
pocitac, s ktorym by som si cital skenovane knihy, alebo knihy z braillnetu
a nemam peniaze na monitor... Co si myslite, da sa takto pracovat?
Je len samozrejme, ze instalacia pocitaca by sa konala pri pripojenej
obrazovke, ale pracovat uz budem bez nej.