dotaz k pozastaveni zprav

Jan Snyrych Snyrych na km1.fjfi.cvut.cz
Pátek Červen 25 12:56:41 CEST 1999

> Skutecne je treba se odhlasit z konference, je pak pochopitelne
> kdykoliv mozne se opet prihlasit.
>
>     Radek Seifert, moderator

Po updatu mailoveho systemu v Tereze je nova moznost, prikaz SET,
ktery, myslim, ve starsi verzi nebyl. Podle napovedy (v praxi jsem to
zatim nezkousel) by mel fungovat takto:
Kdyz na adresu MAISER na TEREZA.FJFI.CVUT.CZ poslete prikaz
SET FANDA NOMAIL
prestanou Vam z konference chodit maily, ale Vy zustanete jejim
clenem. Zasilani mailu zapnete obdobnym prikazem
SET FANDA MAIL

S pozdravem
   Honza Snyrych