Prevod textoveho souboru do DBF

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pátek Červen 25 11:44:44 CEST 1999

Ahoj Martine a ostatni,
Zbytecne si to delas slozite. Mel si to nechat s koncovkou .txt nebo,
jak sis ji urcil a pak v Nortonovi dat f3. Spustil by se obycejny
prohlizec textu, ktery umi jakkoli dlouhe soubory. Tou zmenou
koncovky si to proste zmatnul. On k tomu pristupuje jako k databazi,
ale ten soubor takovy format nema, takze je z toho vedle. Jednoduse
receno, si s tim nemel nic delat a jen na tom souboru pouzit klavesu
f3. Jen tak pro zajimavost, kdyz je soubor ve WP, tak si s tim f3
take poradi a spusti zase wpview. Z toho vidis, ze nortonovska f3 je
celkem prizpusobiva.
Cau Zdenek!

Zdenek Bajtl
Metodicke centrum informatiky