Prevod textoveho souboru do DBF

Martin Beran beran na braillnet.cz
Čtvrtek Červen 24 21:46:21 CEST 1999

Ahoj fandove,
muzete mi nekdo napsat, jestli a jak jde prevest textovy soubor do
DBF formatu? Mam totiz z BBSKY stazeny soubor osobnosti evropy. Byl v
nekolika archivech a ja jsem ho spojil do jednoho souboru prikazem
copy. Publikace je koncipovana puvodne jako slovnik na CD-ROM (to se
pise v predmluve, myslim) a ma to asi 8 MB. Nacitani do WordPerfectu
trochu trva a tak me napadlo, jestli by se nedal prohlizet pres
nortonovsky DBVIEW. Soubor jsem prejmenoval tak, aby mel priponu
.DBF, ale program mi po spusteni napsal, ze se bud nejedna o
databazovy soubor, nebo ze ma soubor poskozene zahlavi.
Predem dekuje Martin