Interni ZIP pod MS-DOSem

Jan Pokorný pokornyj na braillnet.cz
Středa Červen 23 11:51:34 CEST 1999

Vazeni fandove,

asi se vam bude zdat, ze jsem moc zvedavy nebo ze si rad pridelavam
problemy. Rad bych se na vas nyni obratil o radu s tim, co mne sice
trapi v souvislosti s mym PC jiz delsi dobu, ale nebylo to az tak
akutni - tj. funkcnost me interni jednotky ZIP pod MS-DOSem 6.22.
Potize, ktere mne vedou k tomu, abych se na vas obratil, totiz uzce souvisi
s mym nedavnym propojenim dvou pocitacu pres seriovy port.

Pod Windows 95 nemam s touto jednotkou zadne problemy, system si ji
"nasel" sam ihned po instalaci a priradil ji pismeno E: (CD-ROM ma
ted pismeno F:). Restartuji-li ovsem pocitac pod starym systemem, neni
disk E: dostupny - pokud se o to pokusim, pocitac zatuhne. Program
GUEST.EXE, ktery jsem pred casem pouzil, priradi jednotce ZIP pismeno
D:, coz je pro mne nevyhodne - ztratim tak pristup na puvodni logicky
disk. Dostalo se mi do rukou sice spousta nejruznejsich instalaci
pro IOmega ZIP ruzneho stari, ale ja bych dal prednost nejakemu jednoduchemu
ovladaci, ktery by priradil zipce pozadovane pismeno E: take v dosu.
Nevedel by nekdo z vas o nejakem takovem sikovnem a jednoduchem ovladaci?

Za odpoved predem dekuji a vsechny vas jeste jednou zdravim.

				Jan Pokorny
				Brno, Kralovo Pole
				pokorny.j na seznam.cz