RAM 2MB aWindows 3.11?

Jan Pokorný pokornyj na braillnet.cz
Středa Červen 23 11:28:47 CEST 1999

Mili fandove,

opet se obracim na zkusenejsi z vas o radu, ale zaroven doufam, ze
si nebudete myslet, ze jsem se uplne zblaznil.

V soucasne dobe mam doma na stole v pravde historicky pocitac - z
r. 1992. Je to PC 386 s pameti 2MB a s harddiskem ... to radsi ani
nebudu uvadet, tomu byste stejne neverili! Vzhledem k tomu, ze na tomto
stroji byl jeste MS-DOS 5.00, pokusil jsem se na nej nainstalovat
MS-DOS 6.22. Po delsich problemech jsem uspel. Na dalsi prani jeho
majitele jsem se do tohoto pocitace pokusil dale "vtlacit" Windows
3.11. I kdyz jejich instalace probihala az neuveritelne snadno (pouze
priserne pomalu), nepodarilo se mi je po "uspesne instalaci" jiz nastartovat.
Po uvodnim logu se system vrati do DOSu s hlaskou, abych vypnul rezidentni
programy a uvolnil pamet. Jenze ja uz nevim, co bych mel jeste odstranit
a uvolnit!

Pokud by mi z vas nekdo mohl a chtel pomoci, zaslal bych mu pripadne
i soubory AUTOEXEC.BAT a CONFIG.SYS. Uvedomuji si, ze pamet tohoto
PC je pro Windows 3.11 asi kritická, ale v prubehu instalace v tomto
smyslu neprotestovaly.

Za radu predem dekuji a vsechny vas srdecne zdravim.

				Jan Pokorny
				Brno, Kralovo Pole
				pokorny.j na seznam.cz