Nova konference - Co noveho na ftp.braillnet.cz

Zdenek Bajtl bajtl na braillnet.cz
Pondělí Červen 21 22:09:17 CEST 1999

Mili Fandove,
Tak jsem konecne zprovoznil konferenci, ktera Vam bude po prihlaseni
rozesilat nekolikrat tydne, co noveho pribylo u nas na
ftp.braillnet.cz.
Ve zprave bude vzdy nazev souboru, knihovna, v ktere je, jeho delka.
Na druhem radku bude popisek k souboru. Pak vynechany
radek. Na zacatku mailu bude pro windowsaky odlklinutelny odkaz na
nase FTP, jak pres ftp protokol, tak i pres HTTP.
Do konference se prihlasite klasickym zpusobem jako do konferenci
zus ci showdown. Konference je samozrejme na systemu Mailman. Poslete
tedy na adresu ftpnews-l-request na braillnet.cz mail.
Konference se totiz jmenuje ftpnews-l. Pro koukave: neni tam jednicka,
ale pismeno el.
Do tela zpravy ci do jeho subjectu (predmetu) napisete subscribe
heslo. Jako heslo muzete napsat cokoli, co je nejmene ctyr pismene.
Kdyz heslo neuvedete, system Vam ho prideli sam. Pozor! Heslo je
dulezite pro odhlaseni z konference.
Na dopis, ktery Vam prijde odpovezte funkci reply a to vcetne dopisu.
Vse jsem Vam jiz podrobneji vysvetlil v mailu ze ctvrtka, kde jsem
podrobne popisoval, jak zachazet s konferencemi na Mailmanu.
Tesim se tedy na vase prihlaseni. Dejte to vedet co nejvice lidem, at
se to dozvedi i ti, kteri neodebiraji konferenci fanda.
Tesim se i na pripadne pripominky a napady.
S pozdravem Zdenek!

Zdenek Bajtl
Metodicke centrum informatiky
SONS - Praha