Propojeni kabelem

Miroslav Cech cech na mujmail.cz
Čtvrtek Červen 17 12:25:22 CEST 1999

Pred delsi dobou jsem take propojoval dva pocitace paralelnim
kabelem. Je sice pravdou, ze se mi spojeni povedlo ale od te doby to
timto zpusobem radeji nezkousim. Radeji pouzivam Norton Commander 5,
ktery spolehlive bez jakychkoliv priprav prenasi soubory i mezi pocitaci s
Windows a DOSem. Pokud mate v praci s Nortonem z duvodu ozvuceni
problemy, mozna by nebylo marne zkusit program Laplink. Chodi pod
Win 3.1 i Win95 a 98. Dokaze spojit dva pocitace kalelem, prez telefonni
linku a po siti. Umoznuje nejen prenos souboru ale take vzdalenou spravu
pocitace, sdileni disku a pripojeni k BBS. Pokud mate chut k experimentovani
mohu vam tento program poslat mailem.

Miroslav Cech
Spravce site Nemocnice v Kromerizi

cech na knet.cz

----- Původní zpráva -----
Od: Jan Pokorný <pokornyj na braillnet.cz>
Komu: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 17. června 1999 11:47
Předmět: Propojeni kabelem

Vazeni fandove,

pokousel se nekdy nekdo z vas o propojeni dvou PC s Windows 95 pomoci
serioveho kabelu za pouziti programu Propojeni kabelem? Ja jsem se
o to snazil temer cely vcerejsi pulden, ale kyzeny vysledek se nedostavil
- propojeni se nedarilo!

Obratil jsem se sice na par lidi o radu, jak na to, resp. kde delam
chybu, ale nikdo mi nebyl schopen poradit, nikdo z nich se o takovou
vec doposud nepokousel. Nebyl by mezi vami nekdo, kdo s tim ma nejake
zkusenosti, nekdo, komu se toto propojeni podarilo?

Za odpoved predem dekuji a vsechny vas zdravim.

Jan Pokorny
Brno, Kralovo Pole
pokorny.j na seznam.cz