internet 99

Čtvrtek Červen 17 03:02:55 CEST 1999

Vazeny pane Hlavinko,

aniz bych chtel pochybovat o Vasem trpkem udelu sponzora Telecomu,
neni mi jasne, jak jste dospel ke zminovane castce 8,19 Kc za e-mail.
Mel jsem totiz za to, ze vetsina poskytovatelu, kteri zavedli tarif
Internet 99, ponechala v platnosti i puvodni cisla a jejich zakaznici
si mohou vybrat, na ktere z nich zavolaji - podle toho, zda jdou
brouzdat nebo jen stahovat postu.

Dale mi neni jasne, proc se se stahovanim posty nevejdete do dvou
minut. Bezna zprava bez prilohy ma (i s citacemi:-) okolo dvou kilo,
takze za minutu by jich melo s rezervou projit nekolik desitek. To je
ostatne i moje zkusenost - mych deset patnact dennich mailu se
vetsinou stahne drive, nez se mi nactou titulni stranky Neviditelneho
psa a Mobil serveru...

S pozdravem

Michal Jungmann