vazeny pane seifert

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Středa Červen 16 12:07:42 CEST 1999

Mili fandove,

omlouvam se za nynejsi smrst mych mailu ohledne setkani, ale jak si
asi umite predstavit, na otazky se odpovidat musi, jde-li o cestovani
nekterych z nas na setkani. Lepe mit vice informaci, nez mene.
Proto...

Ackoliv mam za to, ze jsem v jednom svem mailu jednotlive body
podrobneji popisoval, nenecham nic nahode a zminim se o tech
nejdulezitejsich jeste jednou.

Nase prvni diskuse zacne v 11 hodin v sobotu, bude se tykat hlavne
konference jako takove, tedy minulosti, soucasnosti i budoucnosti
FANDY. Zde budeme mit prvni prilezitost se trosku lepe poznat,
zjistit, kdo vlastne prijel, jaky ma v realu hlas apod.

Odpoledne, po obede, ktery se mi nakonec zajistit prece jen podarilo,
se sejdeme nad Ginem a Arii, zde tedy budou mit hlavni slovo panove
Jungmann a Csepi, kteri budou tyto zarizeni podrobneji predstavovat.

Pak prijde na radu Kulaty stul, tedy moderovana diskuse s temi, ktere
jste si sami vybrali a kteri zaroven na setkani prijedou. Jde o pany:
Jungmanna, Bajtla, Franka, Snyrycha, a Priborskeho. Tito lide by meli
hovorit hlavne o svych aktivitach, postojich, bude rovnez prilezitost
se jich na cokoliv zeptat.

Vecer, po pause na veceri, si pak muzeme pohovorit o vsech tematech,
o kterych se nam hovorit bude chtit.

S bolestmi zad je pripravena poradit vam Sarka Seifertova,
rehabilitacni pracovnice Revmatologickeho ustavu v Praze, ktera ve
svem zamestnani potkava jeste mnohem vetsi trosky, nez ktere budou z
nas po celodennim martiriu. Konzultace s ni - ostatne jako nic z
celeho programu - neni povinna, jde jen o moznost, kterou muzete
vyuzit, budete-li chtit.

Na miste budu pochopitelne informovat o detailech, proto verim, ze
zmatku bude co nejmene!

Prihlasil se mi jeste Jirka Hloch ze Sumperka, ktery by se na setkani
mel objevit behem soboty.

Pratele, zduraznuji, ze tato akce neni a ani nemela byt buhvijak
organizovana, slo hlavne o to se sejit a stravit spolecne par hodin
nazivo, jestlize se tak casto potkavame jen datove. Za pripadne
nedostatky se proto predem omlouvam. Cisty sobotni program je 7.5
hodin, zaciname az pred polednem, navic budou dve pomerne slusne
dlouhe prestavky. Verim, ze se to da zvladnout ve zdravi. Pokud se
budeme nudit, pujdeme spat o neco driv:-)

    S pozdravem

    Radek Seifert, moderator

> V prispevku "konecna podoba setkani" me zaujal bod, ktery mel
puvodne > tvorit snad zaver sobotniho olomouckeho setkani.