objednavky knih

bayerl na brailcom.cz bayerl na brailcom.cz
Úterý Červen 15 15:13:23 CEST 1999

    Marie: mili a vazeni fandove

    Marie:        jsem sice vetsinou pasivnim clenem teto konference,
    Marie: ale tentokrat mi neda, abych se nevyjadrila k diskuzi ohledne
    Marie: objednavek knih

Vyjadrila jste se jiz drive.

. nebudu pripojovat zadne uryvky z vasich
    Marie: mailu na toto tema, ani nebudu pouzivat citace z nich, jenom
    Marie: chci rict, ze jsem docela znechucena z toho, jakym smerem se
    Marie: tato i podobne predesle diskuze ubiraji.

Sama jste tuto bouri zacala.proboha lidi, copak

    Marie: opravdu neumime prijmout kriticka slova jinak, nez tim, ze
    Marie: odpovime na ne radoby vtipnou ironii, posmevacnym titulovanim
    Marie: a podobnym napadanim?

A co? Mate rada sebekritiku, na kterou jste asi zvykla?
vzdyt takovou odpovedi na kritiku
    Marie: vlastnorucne kreslime svuj vlastni portret. je to proste k
    Marie: placi a ne k smichu.

Lepsi smich, nez vztek, a prani neexistujici spiny

    Marie: mejte se hezky a hlavne "neco proto delejte", jak rika
    Marie: V. Soucek.
Nevim, kdo je p. Soucek, ale si myslim, ze "fanda" se by mel zajimat o
    to, jak by jinym pomoci, a ne, jak by nekomu uskodit. Takove
    filozofovani k nicemu nevede.

Srdečně zdraví
Bayerl
e-mail bayerl na brailcom.cz