objednavky knih

Marie Novakova NovakovaM na tereza.fjfi.cvut.cz
Úterý Červen 15 11:47:17 CEST 1999

mili a vazeni fandove

       jsem sice vetsinou pasivnim clenem teto konference, ale
tentokrat mi neda, abych se nevyjadrila k diskuzi ohledne
objednavek knih. nebudu pripojovat zadne uryvky z vasich mailu na
toto tema, ani nebudu pouzivat citace z nich, jenom chci rict, ze
jsem docela znechucena z toho, jakym smerem se tato i podobne
predesle diskuze ubiraji. proboha lidi, copak opravdu neumime
prijmout kriticka slova jinak, nez tim, ze odpovime na ne radoby
vtipnou ironii, posmevacnym titulovanim a podobnym napadanim? vzdyt
takovou odpovedi na kritiku vlastnorucne kreslime svuj vlastni
portret. je to proste k placi a ne k smichu.

mejte se hezky a hlavne "neco proto delejte", jak rika V. Soucek.

                    novakova