objednavky knih

Jan Snyrych Snyrych na km1.fjfi.cvut.cz
Pondělí Červen 14 16:46:26 CEST 1999

> From:           bayerl na brailcom.cz
>
>     Jan: Brailcom poskytuje internetove sluzby KTN a nikoli jejim
>     Jan: ctenarum.  To, ze bych mohl pres web objednavat knihy, mi jako
>     Jan: ctenari nabizi KTN, u ktere jsem registrovan, nevidim vsak
>     Jan: duvod, proc bych mel kvuli tomu byt registrovan u Brailcomu
>
> Pokud chcete koristac ze sluzeb jakeho koliv providera, musite se
>     registrovat, npr v SONSu na harfe, v studiu Tereza, a take i inde

To, ze si budu pres Internet objednavat knihy, znamena pro Brailcom,
dejme tomu, patnact pristupu na jejich server rocne, patnact zadani
meho jmena a hesla a patnact odeslani objednavek. Za toto musim byt
registrovan jako jejich uzivatel?

> Kazda organizace pracujici s penezma veco vykazovat musi, pokud to
>     nevite, je mi lito.

Vim, ale myslim, ze by mela vykazovat tolik, kolik toho skutecne
dela, coz se mi v pripade objednavek knih nezda.

> Budme radi, ze v nasi zemi je tak jak je, protoze vim, ze nevsude si
> nevidomy, a jeste ten, ktery nema praci, muze nejakou pomucku opatrit.

Souhlasim s Vami, ze, pokud jde o dostupnost pomucek, nejsme na tom
ve srovnani s jinymi spatne, ale to neznamena, ze nemuzeme diskutovat
o vecech, ktere se nam zdaji problematicke.

S pozdravem
    Honza Snyrych