Ad_dos

Miroslav Cech cech na mujmail.cz
Pondělí Červen 14 16:02:04 CEST 1999

Timto reaguji na vsechny maily tykajici se OpenDOSu at uz
byly zaslany na konferenci, ci moje soukrome adresy.

KUK - Tak Kuk pod OpenDOSem mi zatim bohuzel nekouka. Popravde
receno taky jsem to jenom zkusil. Hloubat nad tim jeste zkusim pozdeji.
Z dopisu pana Kuchare vyplyva, ze Kuk mu pod OpenDOSem take nechodi,
ale zato karta od Spektry takhle funguje.
Jeste zkusim zavolat panu Mojziskovi, jestli nema v teto veci nejake
zkusenosti.

FTP - Jak OpenDOS, tak zkusebni dvoumesicni verzi DR DOSu vystavim
na ftp://ftp.nem-km.cz pravdepodobne ve ctvrtek. Zatim funguje pouze jako
interni, nebot se na nem nachazi veci, ktere lze stezi oznacit za legalni
:-)))
Doufam ze to stihnu, mam zrovna hekticky tyden - zitra jedu do Olomouce,
pozitri do Prahy a v patek do Berouna.
Mozna ze bych jako "vidouch" oplyvajici pevnou linkou mohl byt pro ostatni
uzitecny i casteji. Neni pro mne problemem cokoli ve svete postahovat a
dat na FTP, popripade poslat mailem. Samozrejme pokud pripojeni k
nam na FTP bude pro vas dostatecne rychle.

CD ROM - pozadovana CDecka vypalim behem pristiho tydne. Neni ale
skoda palit na CD jenom nejakych 6 MB? Kdyz tak do nedele napiste,
co by jste jeste potrebovali.
Nabidka paleni cedecek vymenou za cista media plati vseobecne.
Nemusite se nijak stydet o nejake vypaleni pozadat, kdyby toho
bylo na mne moc, tak reknu.

Cena za DR-DOS - zjistoval jsem cenu za DR-DOS. U nasich prodejcu
v cenicich neni. Na strankach Caldery jsou ceny dve:
1. - verze 7.02 na disketach za dvacet devet dolaru
2. - verze 7.03 na CD za tricet devet dolaru

Tod vse.
Pekny den a slunce v dushi vam preje

Miroslav Cech
Spravce site Nemocnice v Kromerizi