Dekuji

Miroslav Cech cech na mujmail.cz
Pondělí Červen 14 14:34:03 CEST 1999

Dekuji vsem, kdo se angazovali v pripade brailskeho radku
pro moji manzelku. Opravdu jste nam hodne pomohli, at uz
radou, nebo cinem. Netusil jsem, ze s vasi pomoci to bude
tak snadne.
Pro nejblizsi dobu budem mit zapujcen radek z olomouckeho
Tyfloservisu. My jsme vubec netusili, ze tam neco takoveho
maji. Je to sice jen dvacetiznakový, ale bude taky dobry.

Horsi zatim dopada nase jednani se statni urednici. Tak s
temi dvaceti disici to byl omyl. Jedna se o dvacet procent,
coz pri cene tehto radku cini prinejmensim tricet tisic.
Kupodivu tuto casku pry odvodila z vyse prijmu manzelky.
No kolik cini invalidni duchod asi vsichni vite a jako telefonistka
si Pavla vydelava necele tri tisice, tak nevim. A bezmocnost se
nezapocitava.
Ta pani, jak jsem ji trochu nazlobil, mi sdelila, ze problem neni
v jejich nedostatku penez, to vubec ne. Jenom ze v sousednim
okrese - Zline pry byla kontrola a dostali za to ze od nikoho
zadne doplatky nepozadovali a tak se proti tomu chrani.
Ja myslel, ze je to nejak cleneny podle potrebnosti a movitosti.
Mam z toho dojem, ze se urednice konecne potrebuje pohojit
na nekom, koho nezna.
Ale s temito problemy vas uz nebudu zatezovat, snad se je podari
zdarne vyresit.

Opravdu moc dekujeme za poskytnutou pomoc.
Pavla a Miroslav Cechovi

Miroslav Cech
Spravce site Nemocnice v Kromerizi

cech na knet.cz