objednavky knih

bayerl na brailcom.cz bayerl na brailcom.cz
Sobota Červen 12 15:16:50 CEST 1999

    Jan: Dobry den, Pan Buchal napsal:

    :: Jen ve strucnosti zopakuji, ze registrace jako ctenare KTN je
    :: jedna vec, kterou je treba splnit. Tuto podminku ma splneno asi
    :: mnoho lidi.
Tuto podminku treba splnit ne jen v obecne prospesne spolecnosti
    "brailcom", ale i vsude jinde, kde se chrani autorska prava.
    ::
    :: Vyuzivani databazoveho systemu v obecne prospesne spolecnosti je
    :: pak veci druhou. Zde je take treba se registrovat a to ze dvou
    :: zakladnich duvodu:
    ::
    :: 1. Brailcom, o.p.s., jak jsem jiz vysvetloval je povinna vest
    :: evidenci tech, kterym poskytuje sluzby. Musi zkratka cas od casu
    :: neco vykazovat.
    ::
    Jan: Brailcom poskytuje internetove sluzby KTN a nikoli jejim
    Jan: ctenarum.  To, ze bych mohl pres web objednavat knihy, mi jako
    Jan: ctenari nabizi KTN, u ktere jsem registrovan, nevidim vsak
    Jan: duvod, proc bych mel kvuli tomu byt registrovan u Brailcomu

Pokud chcete koristac ze sluzeb jakeho koliv providera, musite se
    registrovat, npr v SONSu na harfe, v studiu Tereza, a take i inde

. Je
    Jan: jasne, ze na serveru Brailcomu musi byt databaze jmen a hesel,
    Jan: to ale prece neni duvod, abych byl veden jako jejich klient
    Jan: (jak je psano vyse "aby meli cas od casu co vykazovat").

Kazda organizace pracujici s penezma veco vykazovat musi, pokud to
    nevite, je mi lito.

    Jan: S pozdravem Honza Snyrych

    Jan: P. S.  Doufam, ze podobnych "foglarovskych" mailu jako dnes se
    Jan: uz ve Fandovi nedockame.

Me je take lito a smutno, ze nevidomi nedrzi pohromade, a kdo popojde
trochu vpred, je nezadouci. Od paru let znam Brailcom i p. Buchala, a
take koristam ze sluzeb jeho spolecnosti, a nidgy registrace u Brailcomu
se nevazala s objednavkou jakehokoliv s casopisu, ktere Sppolecnost vydava.
Budme radi, ze v nasi zemi je tak jak je, protoze vim, ze nevsude si
nevidomy, a jeste ten, ktery nema praci, muze nejakou pomucku opatrit.

--
Srdečně zdraví
Bayerl