Kdo to vi, odpovi

Neděle Červen 13 02:43:54 CEST 1999

Petre,

presouvat soubory na zacatek disku umel SpeedDisk z Norton Utilities
(alespon jeho prehistoricka verze, kterou mam doma:-), jaka je
situace ted ale moc nevim - mne ke spokojenosti staci prihloupla
"Defragmentace disku" z Windows 95. :-) Pokud se Vam povede soubory
presunout, dejte nam prosim vedet, zda se to na rychlosti opravdu
projevilo - s podobnym problemem jsem se totiz jeste nesetkal, a
docela mne zajima, zda se Vase teorie potvrdi ci nikoli. MMCH, vite o
tom, ze prodleva pred bootovanim je jednim z typickych priznaku viru
One_Half? Nechci Vas nijak strasit, ale... :-))

S pozdravem

Michal Jungmann