Prosba

Pátek Červen 11 22:45:43 CEST 1999

Mirku,

zkuste "zebrat" na skolach - tam radky o prazdninach vetsinou
nepotrebuji. Nektera skolici strediska take v lete nepracuji -
predloni se nam tak podarilo vypujcit na prazdniny radek z Dediny.

Muzete take zkusit oslovit firmu, od ktere si chcete radek poridit
- je-li seriozni, mohla by Vam ho na chvili pujcit na "otestovani".

Hodne zdaru do shaneni preje

Michal Jungmann