Objednavky knih v KTN

Jan Snyrych Snyrych na km1.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Červen 10 10:33:21 CEST 1999

Dobry den,

   pripojuji se k obema predchozim mailum a zaroven bych timto rad
pozadal KTN, ktera je clenem nasi konference, aby nam vsem jasne
vysvetlila, proc je nutne registrovat se u Brailcomu. Myslim, ze
pripadne mlceni KTN k teto otazce by ukazalo, ze jde o neco
jineho nez zkvalitneni jejich sluzeb.

Tesim se na odpoved
    Honza Snyrych