Program FTP

Jan Snyrych Snyrych na km1.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Červen 10 09:48:55 CEST 1999

Dobry den,

   FTP jsem uz dlouho nepouzil (opravdu neni moc pohodlne), ale
vyznam nekterych nize uvedenych prikazu si jeste pamatuju.

open <adresa_serveru> -  pripoji se k pozadovanemu serveru, ten Vas
pozada o jmeno a heslo. Staci-li Vam jenom anonymni pristup, zadava
se vetsinou jako jmeno anonymous a jako heslo Vase e-mailova adresa.

ls - strucny vypis adresare

dir - plny vypis adresare

pwd - vypise cestu k aktualnimu adresari

cd <cesta>- zmena aktualniho adresare

get <jmeno_souboru> - stahne soubor

mget <soubory> - stahne soubory, narozdil od get je mozno pouzit * a
? a mozna nejake dalsi unixovske masky, ktere neznam

binary, ascii - prepinaji rezim stahovani. Je dulezite nastavit
binary pri stahovani binarnich dat, jinak Vam prijdou hamotiny.

hash - zapina/vypina indikaci rychlosti prenosu

! - DOS shell

Hezke dopoledne
   Honza

P. S.
Asi je fakt lepsi pouzit Minuet nebo neco podobneho.