Program FTP

Cestmir Kuchar kuchar na braillnet.cz
Středa Červen 9 23:10:49 CEST 1999

> Vazeni fandove,
> uz delsi dobu se pokousim dostat v DOSu do knihovny digi knih na Brailcomu.
> Pri pouziti Minuetu a zadani hesla se mi objevi sice zakladni struktura
> serveru, ale nemohu se dostat dovnitr.
     Vážený pane Wodák.
Problém vašeho neúzpěchu dostat se do chráněných knihoven Brailcomu
není v použití minuetu, ale vy jste jistě zadával jméno a heslo které
máte od Braillnetu a to na Brailcom neplatí. Pokud chcete mít přístup
do chráněných knihoven na Brailcomu, musíte se s nimi spojit a získat
heslo, jinak se tam nedostanete žádným ftp klientem.
Používání níže uvedeného ftp programu je velmi nepohodlné a zvlášť
pro špatně vidícího je to ještě horší protože při zapisování jmen
souborů a adresářů je nutné přesně dodržovat psaní malých a velkých
písmen protože servery většinou pracují v Unixu.
Zdraví Vás Čestmír Kuchař.