Program FTP

Petr Wodak wodak na braillnet.cz
Úterý Červen 8 21:33:34 CEST 1999

Vazeni fandove,

uz delsi dobu se pokousim dostat v DOSu do knihovny digi knih na Brailcomu.
Pri pouziti Minuetu a zadani hesla se mi objevi sice zakladni struktura
serveru, ale nemohu se dostat dovnitr.
Pouzil jsem program FTP, ale nevim, jak zadat otevirany server a jakymi
prikazy tento dialogovy program ovladat. Pri napsani prikazu help jsem
obdrzel jakousi mini informaci, ale bohuzel, uspech se nedostavil. Nemate
nekdo popis programu FTP? Program FTP mi stahl kolega z balicku na
Brailcomu. Ja se tam nemohu dostat.
Prikladam i vypis z FTP.

Za kazdou informaci, vedouci k cili, dekuje Petr Wodak

*** po spusteni FTP se vypsalo na obrazovce

National Center for Supercomputing Applications
Modified by the Educational Resources Center of Clarkson University

FTP version 2.2/TC-D

Warning, packet driver vector invalid, using default search
Packet driver (PPPD220F)
Class 6 Type 0 Version b Extended 2
Using Slip mode packet driver
ftp>

*** po vypisu neznameho prikazu help se vypsalo
Commands may be abbreviated. Commands are:
?               !               ascii           bell            bget
binary          bput            bye             cd              close
delete          debug           dir             get             glob
hash            help            interactive     lcd             lls
ls              mdelete         mdir            mget            mkdir
mls             mode            mput            noninteractive  open
prompt          put             pwd             quit            quote
recv            remotehelp      rename          rm              rmdir
send            sendport        slashflip       status          struct
type            user            verbose
type            user            verbose