Nove mluveni pro KUK

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Pátek Červen 4 10:42:21 CEST 1999

Ahoj Michale,

predevsim nejprve budiz jasne receno: jsem rad, ze jsi informoval o
novem hlasu v nasi konferenci, moje kritika byla namirena na tu
skutecnost, ze takovy rozsah propagace by me jako uzivatele KUKu asi
jen velmi tezko uspokojil. Tvoje odpoved musela byt LOGICKY neuplna,
prave proto, ze se jako spravny fanda snazis vystrihat jednoznacne
reklame typu 'kupujte u nas a u nikoho jineho', jako to tu pred casem
predvadel pan Buchal. Osobne jsem tedy velmi spokojen s tvou
propagaci, ale logicky nemuze byt uplna, protoze se to proste nehodi,
aby si zde uvadel telefonni cisla, oteviraci dobu provozovny apod.
Nebylo to tedy mysleno jako kritika.

Rikas, ze o propagaci se pokusite... To zni hodne profesionalne - a
zda bych nemel dobry napad. Ano, mel: proste se podivat do evidence
zakazniku, kteri si jiz koupili KUK, nechce se mi ani verit, ze by
takova evidence u produktu, jehoz cena presahuje 5 tisic korun
neexistovala, a jednoduse novy produkt nabidnout prostredky, kterymi
zakaznici vladnou. Nechapu, co by na tom melo byt tak obtizneho.

Ve sve nabidce si se nezminoval o tom, ze pripadni prvni zajemci by
meli byt pripraveni na vse, alespon ja jsem to tak nepochopil,
narazim na to, ze snad budeme testovat pro Galop zvukove karty - ale
zrejme za uplne stejnou cenu, za jakou to potom - opravene -
nabidnete tem, kteri se takovych experimentu zucastnit nebudou
chtit... Podle mne si to zminku zaslouzilo, nemyslim, ze by si znal
vsechny cleny konference a mel jistotu, ze neposkytnes novy hlas
nekomu, kdo neni zkusenejsi.

KUK, DOS a stare zelezo - no nevim, zda bude ve starem zeleze drive
Windows rady 95 a dale, nebo DOS a pomerne slusny KUK. My v TEREZE
nedelame v posledni dobe vlastne nic jineho, nez instalujeme
porouchane Windows a podobne veci, proklinam den, kdy jsem pripustil,
aby se to tu zacalo provozovat. Prudce klesla produktivita prace,
neustale se posouvaji terminy, protoze si kazdy pomalu musi rozumne
prostredi doprogramovat - mluvim o Windows na siti, pochopitelne,
mimochodem dodnes nemuzeme najit nikoho, kdo by nam potvrdil, ze to
vubec muze se vsemi temi Wintalkery a dalsimi ovladacemi chodit:-)

Velmi gratuluji k vitezstvi v hlasovani, podle mne je vitezem presne
ten, kdo si to v teto konferenci nejvice zaslouzi.

    Zdravi te

    Radek Seifert