Konecna podoba setkani

Josef Drabek drabek na chr.czn.cz
Čtvrtek Červen 3 22:56:12 CEST 1999

Dobry den,
pred casem probihala v nasi konferenci dost ostra vymena nazoru ohledne
operacniho systemu Lynx, jeho vyhody ci nevyhody, mluveni atd.
Zarazi mne, ze pan Buchal, ci nekdo z uzivatelu tohoto prostredi nam
nenabidl tuto vec v Olomouci predvest. Je to utek z boje nebo strach z pripadneho
porovnani?
Myslim, ze idealnejsi prilezitost se jiz bude tezko hledat. Predvadet
ho pred temi, kteri nemaji zadne zkusenosti je velmi snadne a neobjektivni.

Myslim, ze body pro pana Buchala svedci, ze by o neco takoveho byl
zajem.

Zdravi Pepa Drabek.

-----