Konecna podoba setkani

Zdeněk Hluší hlusiz na email.cz
Čtvrtek Červen 3 13:38:52 CEST 1999

Pane Seifert,

Vas navrh programu setkani Fandu mne prekvapil v nekolika bodech, kde jsou,
dle meho nazoru, dost velke prostoje bez niceho. Prosim budte tak laskav a
specifikujte nektere jeho casti, urcite to bude zajimat i ostatni cleny.
Konkretne k SOBOTE:
10:00 Zahajeni  a co dal ? az do 12:00 hodin.
13:30 Tyflopomucky Olomouc - znamena to tedy prohlidku prodejny?
A co Ti, kteri treba o tuto prohlidku nebudou mit zajem?
17:30 az 20:00 Prestavka , od 20:00 hodin diskuse - nebylo by mozne tyto dva
body vzajemne prohodit?

A nebo jsem ten program spatne pochopil a setkani bude takoveho razu, ze si
kazdy nekoho najde s kym se treba uz z drivejska osobne zna a s nim si bude
diskutovat o tom, co ho zajima?

Z Brna Vas a vsechny ostatni Fandy zdravi

Zdenek Hlusi

              Hluší Zdeněk
                   Brno 2

http://mujweb.cz/www/hlusi/index.htm