Nove mluveni pro KUK

Radek Seifert Seifert na tereza.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Červen 3 09:26:33 CEST 1999

Ahoj Michale,

pripojil bych se k dotazum pana Hlavinky ohledne noveho hlasu. Me by
hlavne zajimalo, proc nemohou byt o teto tak zasadni novince nejak
systematicky vyrozumeni vsichni majitele hlasoveho programu KUK? Mam
za to, ze tva odpoved je sice vycerpavajici, jen tezko si vsak lze
predstavit, ze jedinym informacnim zdrojem pro ostatni je zcela
nahodny dotaz jednoho clena a logicky neuplna odpoved tvoje. Vim, ze
hlas predstavujete na nejruznejsich akcich, ale ani to mi nepripada
dostatecne, je verejnym tajemstvim, ze techto akci se zucastnuje jen
zlomek vsech uzivatelu pocitacu a navic casto stale ti sami. Zajima
me tedy hlavne, zda o vycerpavajicih informacich budou postupne
informovani vsichni, kteri do hlasoveho programu KUK v minulosti
investovali, nebo zda budou mit sanci predevsim ti, kteri jsou z
Prahy a dobre se znaji bud s tebou, Jirkou Mojziskem nebo podobnymi
lidmi - ti si totiz cas od casu vzajemne zavolaji a tak se obvykle o
novinkach dovidaji...?

A jen kratky nazor na tuto novinku; povazuji za velmi dobrou zpravu,
ze je na obzoru neco takoveho, hlavne velky balik zni dost lakave -
odliseni svetelnych rezimu jinym typem hlasu je vynikajici vec.
Osobne bych se velmi do budoucna primlouval za editor stavovych
souboru.

    S pozdravem

    Radek Seifert