Nove mluveni pro KUK

Čtvrtek Červen 3 02:06:24 CEST 1999

> From:          "Hlavinka Josef" <hlavinka na brailcom.cz>
> To:            "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
> Subject:       Re: Nove mluveni pro KUK
> Date:          Wed, 2 Jun 1999 22:15:15 +0200

> Vazeny pane Jungmann. Dekuji Vam za prvni, upozornovaci mail na novy
> program "Hlas" ke Kuku. Uz jsem o nem slysel, napr. od Jirky Hlocha.
> Rad bych vsak ziskal nekolik upresneni.

Pokusim se Vam vyhovet. Snad to nekteri fandove nebudou brat jako
(Pravidly zakazanou) reklamu... :-)

> Napr. Je mozne si "Hlas" stahnout treba z knihovny KUK na Braillnetu?

Nikoli. Archiv s HLASem sice na Inetu je, ale neni volne k dispozici
- blize nize.

> A jestlize tam onen "maly balicek" jiz je, co s nim dal? Je nutno
> napr. prepsat soubor mluv.exe? Nebo nektery jiny? Nebo vse ponechat
> tak jak bylo a jen pridat obsah balicku? A jak potom zajistit volbu
> mezi Hlasem a klasickym mluvenim Kuku? Udelat si specialni bat-soubor
> hlas.bat?

Do adresare C:\KUK staci doplnit nove soubory a nahradit soubory
KUK.BAT a KUK-.BAT (pro spousteni / vypinani KUKu) novou verzi.
Archiv navic obsahuje davkovy soubor KUKH.BAT pro spusteni KUKu s
novym hlasem (ktery si - pokud chcete - muzete na HLAS.BAT
prejmenovat:-). "Prepinani" se potom provadi prikazem KUK resp. KUKH.

> A jaka je, abych tak rekl obchodni politika tohoto noveho programu?
> Je to vsechno v podstate free pro "stare" uzivatele Kuku?

Novi uzivatele (od dubna t.r.) maji "maly balicek" v cene, pro
ostatni uzivatele je k dispozici za doplatek 500 Kc.

> Nebo je potreba do Galopu ci Jirkovi Mojziskovi zaslat instalacni
> disketu, na kterou bude tento novy program jaksi pridan?

Instalacni disketu neni treba posilat. Staci, pokud mi mailem sdelite
cislo Vaseho KUKu (objevuje se po spusteni v levem hornim rohu
obrazovky), ja Vam podle nej vygeneruji a poslu prislusny INIT soubor
a zaroven Vam take prozradim adresu, ze ktere si muzete stahnout
archiv s ostatnimi potrebnymi soubory. Samozrejme je tez mozna
varianta telefon/disketa apod.

> A jaka je eventualni cena rozsireni programu?

Cena "velkeho balicku" jeste nebyla stanovena, pocitam, ze se bude
pohybovat nekde okolo 1.500 Kc.

> Mnohokrat dekuji za Vasi odpoved pres konferenci.

Rado se stalo. Snad za ni nebudu kamenovan... :-))

S pozdravem

Michal Jungmann