resume - Win 2000, SH

Tomas Pavlan pavlan na brailcom.cz
Středa Červen 2 12:49:11 CEST 1999

    Zdenek: Ted k te druhe veci. Uz nevim, co radil Tomas s SH, ale
    Zdenek: schranku si muzete vycistit a i pouze prohlednout pomoci www
    Zdenek: prohlizece. Vim, ze to jde u kazdeho uzivatele Braillnetu a
Nejdriv se omlouvam, ze jsem nevymazal podstatnou cast mailu pana
    Hlavinky, kde jsem obhajoval ani ne tak SSH, jako spis uroven svych
    rad. K SSH muzu dodat, ze je to datove mene datove narocne, rychlejsi, ale
    predevsim bezpecnejsi druh pripojeni, na venek podobny
    Telnetu. Jinak sluzbu webmail lze pouzit nejen z připojeni
    braillnetu, nebo chechnetu, ale odkudkoli z internetu.
	Mejte Se, - Tomas
---
Tomáš Pavlán, - gsm: +420:603:412:076
    Zdenek: toho, kdo je pripojen na czechNet.  Pripojete se na adresu
    Zdenek: http://webmail.czech.net, kde se prihlasite jako
    Zdenek: registrovany uzivatel. Pak zadate sve id a heslo, ktere mate
    Zdenek: nastavene ve vasem postovnim klientu. Jako prefix pred
    Zdenek: jmenem date dve pismena, ktere charakterizuji, u jakeho
    Zdenek: prividera jste pripojen.  XB ma Braillnet, a jinak prehledna
    Zdenek: tabulka je hned na pocatecni strane.  Takze, kdybych si ja
    Zdenek: chtel prohlednout svou schranku, dam jako id XBbajtl Pak
    Zdenek: mate moznost vase zpravy cist a mazat a take i napsat novou
    Zdenek: zpravy. No a jeste par dalsich funkci. Nebudu je tu
    Zdenek: rozepisovat.  S pozdravem Zdenek!