Upozoneni

Rostislav HOLÝ holy na prv.czn.cz
Úterý Červen 1 14:04:21 CEST 1999

Ahoj Fandove.
	Zdenek Bajtl informuje o sluzbe, kterou mohou vyuzit
klienti CzechNet - Braillnet, tedy Webmail. Ja sam jsem tuto
moznost vyuzival vzdy, kdyz mi nekdo zablokoval schranku
a prozatim to vzdy slo. Jenze tentokrat to neslo. Vyskoci tam
hlaseni, CHYBA, UZIVATELE NENI MOZNE OVERIT.
Takze jsem musel v pondeli dopoledne 31.5. za svym
proviedrem, aby mi odblokoval schranku. Mimo jine prisla
rec i na to, proc neni funkcni Webmail. Bylo mi receno, ze
v soucasni dobe provozovatel, tedy CzechNet, provadi
vymenu softweru a zprovoznen bude behem mesice
cervna, pokud to stihnou.
	Pokud to nekdo zkousel podle popisu Zdenka
a nemohl se tam dostat, tak moc nespílejte,
Zdenkovi informace jsou naprosto spravne.
Chtel jsem timto upozornit, ze v soucasne dobe neni tato
sluzba klientum k dyspozici. Vim, ze tuto moznost vyuziva
i T. Kubac. Tonik, zkousel jsi to? Jak jsi dopadl.
	Zdravi Vas,
Rosta HOLY
holy na prv.czn.cz