RAM 2MB aWindows 3.11?

Čtvrtek Červen 24 03:32:25 CEST 1999

Honzo,

"zazracny" CONFIG a AUTOEXEC Vam asi neposlu, ale pokusim se Vas
povzbudit:

Kdysi (a ne tak davno:-) jsem uspesne provozoval Windows na 286ce.
Byla to sice podivna 286ka (procesor 20 MHz, sbernice asi 15 MHz
misto osmi, 4 MB RAM, radic disku s 2 MB cache apod.), ale vykonove
by se to te Vasi 386ce mohlo rovnat. Na zaklade teto zkusenosti bych
Vam doporucil dve veci:

1. Misto Windows 3.11 tam instalovat Windows 3.1, ktere se - z
pohledu uzivatele - temer nelisi, ale maji vyrazne mensi naroky na
hardvare. Pokud mate moznost (a uzivatel to snese:-), volte anglickou
verzi, ktera byla stabilnejsi.

2. Rozsirit pamet alespon na 4 MB. S velikou pravdepodobnosti by tam
mely jit dat 30 pinove SIMMy, ktere se s trochou snahy daji ziskat za
dobre slovo (vetsina lidi, kteri se delsi dobu vrtaji v masinach,
jich ma doma v krabici par zbylych:-) a bez snahy v bazaru za par
korun.

S pozdravem

Michal Jungmann

PS: Jeste jeden tip, okamzite aplikovatelny. Prikaz "WIN /?" (WIN
mezera lomeno otaznik) by Vam mel vypsat seznam parametru pro
spusteni Windows, se kterymi muzete take laborovat. M.J.